Advertisements

Ze života evropského Amazonu a E-commerce

Informace o AMAZONu: Amazon.de, Amazon.fr, Amazon.co.uk, Amazon.es, Amazon.it. Zajímavosti o evropském e-commerce a zákaznících napříč Evropou.

O Amazonu

Největší a nejrychleji rostoucí prodejní platformu Amazon snad představovat nemusím. Věděli jste ale, že od podzimu 2017, je Amazon přístupný i v češtině? Jedná se o přeloženou německou mutaci eshopu, nicméně registrovaná je i stránka amazon.cz. 

Nyní je ten správný čas, stát se součástí této celosvětově největší platformy pro prodej online. Díky Amazonu své produkty můžete prodávat po celém světě a oslovit tak stovky milionů potencionálních zákazníků.

Sledujte můj youtube kanál věnovaný Amazonzu: bernatova.cz youtube

V grafu vidíte celosvětový nárůst zákazníků Amazonu v letech 1997 – 2015. Zajímavá čísla, že? Zajímavější je ovšem obrat Amazonu z rok 2017. Pokořená hranice 170ti miliard dolarů je číslo, které nám jasně ukazuje, kdo je lídrem celosvětového trhu.

prodeje_amazon

Pojďme se podívat na základní kroky, které jsou potřeba pro úspěšné založení účtu:

Nejprve si položte tyto otázky:

  1. Mám vhodný produkt pro prodej na amazonu?
  2. Mám personální kapacitu na čas, který je potřeba k úspěšnému založení účtu?
  3. Mám dostatečné jazykové vybavení pro trhy, kterým chci dodávat svůj produkt?
  4. Budou Amazon spravovat zaměstnanci, nebo externí spolupracovníci?
  5. Dokáži při prodeji na Amazonu zákazníkům odpovídat na dotazy do 24 hodin?

Založení účtu:

  1. Registrace na stránkách Amazon Seller Central
  2. Dodání dokumentů a jejich verifikace
  3. Nastavení účtu
  4. Nastavení dopravy a podmínek
  5. Bankovní údaje, DPH
  6. Registrace značky

Založení firmy na Amazonu a zalistování produktů je proces. Pokud nemáte s Amazonem zkušenosti, doporučuji svěřit se do rukou odborníků. Následně je už pouze na vašem uvážení, zda si budete Amazon spravovat interně po zaškolené zaměstnanců, nebo zvolíte cestu externí administrace.

Advertisements
%d blogerům se to líbí: