Advertisements

Jak na produktové fotky?

Fotografie produktu je to, co zákazníka zaujme, nebo odradí. Správnou produktovou fotografií si otevíráte dveře k novým zákazníkům.

Amazon má pro produktové fotografie spousty specifických požadavků. Ke každému produktu můžete nahrát maximálně 8 fotografií. Z toho ta nejvíce viditelná je samozřejmě fotografie úvodní – hlavní fotografie produktu. Pojďme se spolu podívat na požadavky pro tyto fotografie.

Technické požadavky pro Hlavní fotografii produktu:

  • TIFF (.tif/.tiff), JPEG (.jpeg/.jpg), GIF (.gif) a PNG (.png) formát.
  • Minimální rozměry 1000 x 1000 pixelů.
  • Bílé pozadí (RGB 255,255,255).
  • V případě prodeje knížek, dvd, her atd. používejte originální fotografie produktů.
  • Produkt musí vyplňovat nejméně 85 % celého obrázku.
  • Např. u šperků nedávejte na hlavní fotografii dárkový obal.
  • Úvodní fotografie nesmí obsahovat další text, upoutávku a pod.

Podívejte se např. na radiátor KORA české značky HOTHOT na francouzské mutaci Amazonu: první fotografie je čistá produktová fotografie bez jakéhokoliv dalšího textu. V dalších fotografiích už naleznete technické listy, montážní návody, které zákazník potřebuje k bližší znalosti produktu.

amazon_pictures_1

Technické požadavky pro ostatní fotografie produktu již nejsou tak přísné:

  • Používejte zaostřené fotografie, kvalita min. 1000×1000 pixelů.
  • Na fotografii mohou být i jiné produkty, které mohou ukázat použití výrobku.
  • Pozadí produktu již nemusí být bílé.
  • Do fotografie lze vkládat i text a grafiku, kde například upozorníte jaké jsou výhody vašeho produktu, aktuální slevy atd.
  • Produkt by měl vyplňovat 85% fotografie.
  • Pro designové výrobky je vhodné vložit do ostatních fotografií např. ukázky v interiéru.

interier koupelna amazon

Obecně ale platí:

  • Nepoužívejte nákresy a jiné nereální fotky produktu.
  • Vždy na fotografiích prezentujte to, co zákazník obdrží.
  • Méně je někdy více.
  • Prezentujte produkt jasně.
  • Údaje na fotografiích přizpůsobujte trhu, na kterém produkt prodávejte.
Advertisements

Comments are closed.

Powered by WordPress.com.

Up ↑

%d blogerům se to líbí: