A je to tady! Kráva, která svou barvou plete hlavu dětem školkového věku v celé Evropě se rozhodla pro 117-ti letech pro „moderní vzhled a jednoduchost“. Kráva se tedy otočila, mírně přibrala a očekává tím příliv nových zákazníků.

Říkám si: “ Proč???“. Na jednoduchém klasicky fialovém podkladu vypadá nové logo Milky zajímavě. Mám jen obavu, že onu rozmáznutou tečku zákazník nepochopí podle výkladu agentury. Tečka, která není tečkou je kapkou mléka.

Z celkového pohledu na obalu čokolády se logo stává příliš fádním, celkový look čokolády je nevýrazný.

Pochvalme je alespoň za zvětšení údajů o složení a výživových hodnotách na zadní straně, lehce čitelné i bez lupy. Možná tím výrobce naznačuje, kdo má být tím novým zákazníkem.

 

milka

Starý obal – nahoře. Nový „revoluční“ obal – dole.

 

 

 

Advertisements