Bounce rate, dále jen „BR“, udává procento návštěvníků, kteří opustili web ihned po vstupu.

Přístup k „BR“ z pohledu obecného je dle mého názoru příliš povrchní. Z dlouhodobých ukazatelů víme, že bounce rate je vždy vyšší z mobilních telefonů, následují je tablety a nejnižší bounce rate je z desktopů.

Rozdíly v „BR“ jsou mezi kanály, kterými zákazník přichází ( Bounce Rate by Channel). Nejnižší bounce rate si drží referral ( proklik přes odkaz na jiných stránkách, doporučení atd.). Logicky v nízkých číslech se drží přirozené vyhledávání a social. Vyšší čísla má placený obsah a nejvyšší Bounce Rate má Display.

Podívejme se spolu na pár čísel:

Bounce Rate podle rozměru společnosti
bounce_rate_podle_velikosti_splečnosti

Bounce Rate dle odvětví

bounce.rate.českého.internetu

Některé zdroje uvádí, že průměrný BR u webů generujících poptávky je kolem 45%.

Jak je na tom s Bounce Rate Váš eshop?

Advertisements